Sunday, January 23, 2011

kahwin ?

adoi sebut pasal kawin niy rmai kawan2 aku da kawin da ade ank lg.. sumpah aku jelous.. :( tp aku happy.. rmai da kawin.. echa2 sorry smlm aku nk upadate statement niy actually.. tp mls ngantuk sgt2.. hahaha. tup2 kau yg da update. :) xpe kite kongsi bersama ok? huh ! aku pun terasa jgak sweet sgt bila tgk dorg bersanding... insyaAllah if ade rezeki cepatlah aku kawin :) amin :)
kepada classmate aku misliawati selamat pengantin baru pada tarikh 23 jan 2011 :)kau sgt chantik.... tahniah sayang :)


ada rezeki aku nak bersanding kat star cruise :)

virgo penang :)



me : yangg? ade rezeki kte besanding kt kapal nk?
yangg : wahh.. insyaAllah
me: ye ye je dia niy? ( dlm hati)
: ouh ekk? okela xpela...
yangg: silent*
5 month later:)


me : org nk sanding kat kapal la.. oke?
yangg : ouhh. da survey da. kapal kt putrajaya je.. kt star cruise virgo penang.. sangat mahal yee. xmampu.. :)
me: ouh :(
yangg: ala kat putrajaya 3 jam sewa 10ribu..
me: omg! hee~ sanggup ke?
yangg: insyaAllah..


beach wedding :)



if ade rezeki kte uat kt sne oke?
if xde kte uat kt resort ke. :) huhu.. yahooo...
poyo je lebih derr~ haha

xpela.. aku just angan2 je nk sanding atas kapal.. hehe.. if xde xpe. :) jnji dpt kawin. heee..
uat biasa2 pun da ckup.. :)

lalalaalalala.. sje je nk poyo2 uat kt ats laut :) romantik gitu....



0 comments:

Post a Comment