Thursday, January 13, 2011

KAU dan AKU


salah ke aku keluar ngan berpangkatkan ABANG salah ekk? oke aku tau kau xsuka sbb aku blik mlm2 ngan dia bkn aku g bdua2an pun. aku kt tmpt kau mmg aku TERASA SANGAT aku mmg xadil..aku pk jgak npe aku xadil. ntah lah. mmg aku xadil la citenyee...!!!dia ade prob sbb aku nk tolong niy pun kena mengena ngan ADIK aku jgak.. tp faham la aku bkn uat ape2 pun jgn pk bkn2. ape yg kau uat nk bg aku sedar sbb aku penah uat salah. salah aku bkn besar pun. bkn aku curang g kat laki len ke. ape ke kan? aku jelous aku tunjuk. kau jelous kau ade nk tunjuk ade?xdekan? tp ble kau smpan jelous kau tu ape kau uat? MELETOP DEPAN AKU.. sedih la..aku tau kau SAYANG aku, aku pun syg kau. tp tula silap aku... sbb kau dgr je ckp aku.aku selalu mara2 kau. tul? tp ape yg aku uat skang da len. aku xmara2 aku ckp bek2 je.. aku da xuat kau TENSION pun. tp kte still GADUH.. tp dlu kalau gaduh pun SEBAB kau. tp SEKARANG sbb aku yg ramai KAWAN laki. la kwn laki tu pun sape je.budak sekolah. kolej n keje je... budak2 luar SUMPAH xde.. ble merajuk aku PUJUK tp tu la kau uat ignore jugak. da xtau nk uat ape. uat dak je.. aku da xtau nk uat ape lg... sakit otak..aku xsalahkn kau. MAK kate laki xkn tunjuk dia syg kte. tp bila da tunjuk dia btul2 syg kte. YES. kau lah tu...tp tu la perangai aku. KERAS KEPALA.. so kenape? xpuas hati? tp td aku sedih sbb kau hantar aku blik.. then kau xbnyk ckp pun ngan aku. kau still mara ngan aku. xpela. kau ckp aku da besar da ley pk.xkn semua nk kne suap? hmm.. xpela.. aku diam je.. terasa tu mmg la... smpai je... aku tnye dia lg skali.. dia ckp bnda yg sme, tp dia ckp kt aku. kau ley kua ngan spe kau suka aku pun ley kua mne aku suka... aku jd PANAS. sbb xpuas aty. tp aku still blembut..... okela.. dia suruh aku msk... aku tak SALAM DIA! tu paling aku sedih! mne penah aku xsalam dia.....sebab aku EGO... aku blah.. time dia ckp dia TENUNG MATA aku. tp aku xpdg dia tp kejap2. aku msk umah. adoi HAND PHONE aku kt dia. sbb aku bg dia smpan kejap.. kebetulan mak balik awl. terus CALL dia.. okela. dia nk anta. tunggu kt depan. okela. jumpe dia then aku amek aku PERGI camtu je. sbbkn aku ego. aku xsalam.. mmg aku nk salam dia.. mne penah xsalam even gado teruk salam jugak.. ADOI.... SEDIH BHAI..

P/S : sorry update tulis panjang2 tp xcheck.. :)
sayang awak!

0 comments:

Post a Comment