Saturday, December 25, 2010

4hari di kedah 2hari di penang~

HOLIDAY! holiday xholiday sgt ahh weyhh...aku g kedah pun ade urusan katernyee!! haha bukan la ade keduri bak kate kawan2 aku kendurit. hahaha.. belah ppuan n belah laki sekali kan je...senang ckit. lagipun belah ppuan jauh kt kedah so belah laki xla uat lg..dorg ade rancangan sendiri bnyk nk uat selepas kawen bnyak nk gune duit bnyk kos nyee... yang mne xsempat nk g kenduri ke ade urusan lain ke. xpe album ade tgk aje oke? aku nk cte sepanjang urusan aku kat kedah niy. wah2 bajet2 aku niy ade business pastu outstation plak kan? haha padahal kenduri je.

selepas diijabkabulkan
syah & hanim

The big family
semua yg dlm pic ni semua dtg tuk meriahkan lg majlis ini~

hantaran bertemakan pink hitam chantekk kan? belah ppuan 11 laki2 9.hasil kerja tangan sendiri oke? xde tempah2 heee.. sebb ble tempah membazir. bila uat sendiri puas hati. :) SUPERB! !~

belah laki : pink hitam
cincin khawin

hantaran

mas khawin

alhamdulillah dlm 4 hari di kedah semua yang dirancang semuanya b'jalan dengan lancar. suka sangat!!! :))

0 comments:

Post a Comment