Saturday, March 19, 2011

berubah :)

aku baran tahap cipan punye.. aku if da benggang mmg semua aku maki.. hmm.. da tak tahan sgt!!! sumpah sakit hati.. agak2 ahh if da benci aku pun... tension plak aku ngan kau niy weyh...semua benda nk aku mlakan dlu kn? pastu ble aku uat truk2 bru kau tau aku niy camne kan. ble aku mara kau ckp aku niy suka bisng2.. hadoi.. ape lg yg x kne? sakit otak aku ngan kau niy!!! tolong ahh faham aty seorg wanita dderr!!!!!

mak kate if aku baran habis semua aku slahkan. perangai aku niy xubh2...insyaAllah dgn izin Allah aku nk ubh perangai aku niy.. :) aku xnk uat org skit hatii.aku nk berbaik balik ngan org aku syg... aku nk mula kan perjalanan hidup aku yg lebih baikk..aku da xnk marah2. berfikiran negatif, n jgn paksa...niat hati nk brubh kne la btull..aku xnk gaduh.. letih ahh...semua tak kne if jd cam gi ni..

"Ya Allah kau selamat kan lah hubungan kami Ya Allah, dengan dugaan yang kau berikan kepada aku, aku tak mampu untuk tempuhi.. kau berikan la ketenangan kepada aku Ya Allah"

Amin....~

berubahlah nurul ain untuk kebaikan diri sendiri~ insyaAllah :)

bulan, ilyimy ~

0 comments:

Post a Comment