Saturday, January 30, 2010

da lme aku xupdate sorry la bz ngan keje nk2 cuti sem 1bln 2 mnggu
keje la life aku..
nthen blik keje tdo..
kua pg,blik mlm.
so TAK NAMPAK MATAHARI..
aku busan ngan life aku.so dgn keje niy aku dpt ilangkn busan aku.
dgan problem family lg.
so aku pun keje smpai lebam..
bila de mse aku spend time ngan bf aku..
2 pun kalo dua2 xkering..
barula aman ckit..
2 cite time baik.loving2 la..
try bila gaduh!!
mak ai cam dunia niy da meletup!
kalo leyh 1 dunia nk kecoh!
mane xnye..
aku da la busan dye ley lak xfaham aku.
dye aku nk faham bila aku rindu dye xfaham..
mstila aku rindu aku nk jmpe tp dye uat dak cam aku niy org pekak.
life aku mane ade yg best if best pun aku ngan family tu pun kalo ayah aku xda..
blik keje busan aku tdo..
hari2 rutin yg same.. xke busan?
mstilah busan..tp xpela aku pun da nk start sem ke2 da..
so xda la nk tension ngan life aku cuma kdg2 terpk n termenung...

0 comments:

Post a Comment